Zuzua kullanıyorum. Sabah aç karnına da limonlu sicak su içiyorum. İştahım yok fazla. Çok yiyen ben , az yiyorum. Eskiden doyuyordum yine devam ediyordum gözüm doymuyor du . Sabahları 1 ekmek tost ve çikolata ekmek çok yerdim acayip 1 hafta da bir kutu bitirirdim çikolata elim gitmiyor. Tatlı aradığım zmn 1 bitter yiyorum