Tazecikanneeee 2 günlük bebeğim hep uyuyor kendim uyandırmak zorunda kalıyorum fazlada ağlamıyor normal mi sizce hanımlar
Mrvsmt2502 Tazecikanneeee en fazla 2 saate bi uyandırıp besle canım 1 ay kadar bu şekilde sarılığı varsa kan şekeri düştüğü için uyanmayabilir
pogacayanakk Tazecikanneeee uyandırıp karnını doyurun yeterli olur ilk bir iki ay hep uyuyorlar zaten
Bebegimm1 Tazecikanneeee yeni doğanlar hep uyur fakat karnı tok uyudugunda sorun yok siz en geç 1.5 2 saatte bir besleyin çişli bezlerini takıp edin
Bisraag Yenidogan sarilik hali, normal. Uyandirip uyandirip emzir max 2 saatte bir. Zor uyaniyor olabilir ama uyandircan mecbur bi sekilde