merveiyd Merhaba güzel anneler, 20 gün önce spinal sezaryen oldum, hala baş ağrım geçmedi. Kan yaması denilen şeyi yaptıran oldu mu acaba? Damardan kan alınıp bele enjekte ediliyormuş okuduğum kadarıyla
yormuk Merhaba çok zaman geçmiş ama umarım görürsünüz siz kan yaması yaptırdınız mı ben yaptırdım ama ağrım geçmedi. pdannee