Yorgunuykusuz Kızlar teknosadan yeni sipariş verdim robot süpürge düşünüyordum ama sonra dysona karar verdim inşallah memnun kalırım 🥲
Kokoshbaby Yorgunuykusuz bndede war dyson v8 hergun kullaniyorum evim 3 artı 1 büyük şarjı tam geliyor hafif yormuyor ckk az sesi war yani 2yillik evliyim biz 2 yıldır ew supurmuyormusuz eskiden sewmezdim ew süpürgeyi smdi bayılarak yapiyorum😄😁
Fsl Ben kullanıyorum evim küçük şarjı gücü vs bem tatmin etti fazlasına gerek yokmuş dedim hergün süpürüyorum toz haznesi doluyor 😊
Yorgunuykusuz Fsl diğee kablolu süpürgeyi kullanıyor musunuz peki dyson yeterli oluyor mu birde nereden aldınız acaba☺️
Yorgunuykusuz Kokoshbaby ay öyle mi peki tüm genel temizliğe yeterli oluyor mu kablolu süpürgede kullanıyor musunuz birde nereden aldınız acaba ben teknosadan sipariş verdim umarım sapsağlam gelir
Kokoshbaby Yorgunuykusuz 😁ne kablolu supurgesi kiz dysonu siparis werdigim gün dolap hesabımda sattim kabloluyu😄😁😂 haftada bi eğlenelim temzlik yapıyorum yetiyor günde 1 defada normal supuruyorum dysonla miss❤
Kokoshbaby Yorgunuykusuz trendyoldan aldm ben bnm alcagim zmn sitesinde stok yoktu 8600 e tlye aldim ocak ayının sonunda çok memnun kaldım
Ezo44 Dyson süpürgeler sürekli şarj da mı takılı kalmalı yoksa şarjı dolunca fişi cekmemiz mi gerekiyor
Yorgunuykusuz Kokoshbaby bir sorun yaşamadın dimi canım dyson sitesi dışında alırsanız sorun olduğunda vs ilgilenmiyorlar diyorlarda
LeyliNil Benim ki v15 iyi ki almışım robot içime sinmiyordu . Her gün süpürüyorum hAzne doluyor illaki muhteşem bişi ledli başlık resmen terapi