nlyoya Merhaba Anaokulu Öğretmeniyim, mecburi olduğunuzu yazmışsınız o yüzden 2 yaş erken demek istemiyorum. Olması gereken 3 yaş ve sonrası.. Sizin gönderebileceğiniz kurumlar gündüz bakım evleri olur muhtemelen çünkü milli eğitime bağılı anaokulları 3 yaştan sonra alabiliyorlar yasal olarak. Öncelikle, kurum yetkilisinin güvenilir olması, öğretmenlerin diplomalı olması, şeffaf olmaları,(bu çok zor ihtimal), temizliği, sık sık öğretmen değiştirmiyor olmaları öncelikli olabilir. Kamera yasak, sadece toplanma alanlarında olabiliyor. Bahçe, koridor gibi. Kamera olan okullar genelde veli çekmek için takıyorlar ama izlemek istediğinizde bir kulp bulup izletmeyebilirler. Bunların haricinde iyi bir kurum, isim yapmış, veli potansiyeli yüksek bir kurum seçebilirsiniz. Eğitim sisteminide bir gözden geçirirsiniz.