Kızlar yarın randevum var sanırım ameliyat günü belirleriz üniversite hastanesinde(Gazi) çok güzel burunlar yapan bir doktor var birkaç yaptıran arkadaşla da konuştum memnun kalmışlar ama korkuyorumda,aslında dolgu mu ameliyat mı kararsızım hala ..
dolgu yaptırıp çok beğenirsem sürekli olsun isteyeceğim sadece 6 ay kalıcı dolgu ve bazı riskleri var yok alerjik reaksiyonlar yok körlük riski vs :) ameliyatta zor off 😣
Ankara da varsa ameliyat İçin tavsiyeniz alırım ❤️
Bir de zor mu ya ? 4 kuzenim oldu kimse olma demiyor ama yinede tırsıyorum :) burnum da şu şekil napsam bilemiyorum :)
 