zeyzeyy33 evet ya begendigim takımlar elbiseler hep çok al az ödede. Valla en son kızıma bayramlık elbise aldım sepette %25 kuponu geldi daha büyük bir kupon bekleyim derken öteki elbiseler bitti 😁 bana nedense hiç %40 kuponu ve 200 TL hediye kuponu gelmiuo hep diğerleri geldi