Birisi_ Kizlar kizim 1 aylik ona her ay evde kendimce konsept cekimi yapmak istiyorum fikirlerinize acigim ve sizde yaptiysaniz fotoğraf gonderseniz cok daha iyi olur teşekkür ederim simdiden
kolonyalimendil Birisi_ ben bezlerle bide tüp bebek olduğu için iğnelerimle yapmıştım iki konsept yaptım 😍
NurrA Bende yumurta ile yapmıştım sarı tulum giydirip kocaman da oyuncak civcivimiz var onunla çekmiştim 🫶 zaman çok hızlı geçiyor 2 yaşına girecek on güne 🥹
biimiyomyardimet Birisi_ konsept değil ama bir fikir verebilirim ☺️ ben beyaz peluş halı aldım tüm aylarını onda çektim Happy Photos uygulamasından da yazılar yazdım. Ama başka bir arkadaşım gri peluş aldı her ay beyaz renk atletiyle çekti. Harika oldu 😊