Merhaba arkadaşlar kızım 2 yaşında ve hiç birşey yemiyor abartmıyorum gerçekten tek bir lokma yemiyor sabah ne yumurta ne zeytin peynir doğdu doğalı yemedi napıcam bilmiyorum çorba içmiyor köfte tavuk yok bitek makarna yiyo anne sütü ve mama içiyor sadece yatmadan önce bir kere. emzirmeyi kessem düzelir mi sizce böyle yapan anneler var mı