Aslananne1 stillwasser evet biz kullanıyoruz ama ben almanyada kalıyorum turkiyede varmi bilmem humana buranın markası hastanedelerde bile humana verilir ilaçları var öksürük grip kusma ishal için humana doktorlar öneriyor
stillwasser Aslananne1 bende almanyadayim ama hastanede aptamil verdiler birde bebeğinize humana kac numara veriyorsunuz ben 1 yasinda ama hala pre kullanıyorum dr pre ver diyor
Aslananne1 stillwasser bize humana verdiler aptamil önermedi doktor 2 numara kullanıyorum 1 yaşına geçince 3 numara ya gececem