Başlıkta da dediğim gibi 25 günlük oğlum rekora koşuyor 13 saattir uyanık.
Karnı tok, altı temiz, gazını çıkarıyorum ama sabah 8den beri uyanık. Memede uyuyor omzuma alıp gazını çıkarıyorum. Birazda göğsümde uykuya dalmasını bekliyorum, tam yatağına koyuyorum “ceeeeee ben uyumadım kiii” diyor. Kafayı yemek üzereyim. Bu durum normal mi hanımlar.
HELP MEEEEE‼️‼️