Evett. Ben kendimle konuşuyormuşum gibi hissediyorum şu an 🤣 sürekli kendini geri atmalar, kızarmalar, kız malar, ağlamalar.. Biberonla kavgalar 🤣 Valla yılmadan besleme yapmaya çalışıyorum. Biraz kucakla beslemeye çalışıyorum 1,2 dk sonra ağlıyor tabii sonra dik tutup dolaşıyoruz. Sonra anakucağına koyuyorum. Bir 5 dk orada emmeye çalışıyor. Sonra yine dik tutuyorum. Böyle böyle ortalama 40 dk sürüyor. Anneler beni linçliyor ama doğada kuş videoları açıyorum televizyondan, o şekilde diğer oto sallanan ana kucağında daha uzun emiyor 🤣 (son 2 gündür bunu uyguluyorum) siz neler yapıyorsunuz?