4 gün oldu doğum yapalı ilk dogumum 4 dikişim var ama hala tamamen toparlanamadım normal mi siz ne kadar sürede toparlandiniz vajinaya doğru bi ağırlık bi baskı hissediyorum ayağa kalkınca bide üstüne oturamıyorum hala ilk doğum olduğu için deneyimsizim böyle mi olur normalde de