Kumsaliko 2 gün sonra 1 aylık olucaz ama hırıltısı var günde 4-5 kez serum fizyolojik yapiyorum ama geçmiyor burnundan sürekli süt geliyor ve her emziğinde kusuyor neden olur acaba yaşayan var mı ???
Rab123 Kumsaliko bende de var hirilti yok ama kusma var az da olsa 23 günlük 2 kez burnundan küstü doktor normal dedi Google baktım orda da anormal bisi yazmiyor bende çaresiz bilen birini arıyorum ilk bebegim bid3