Merhabalar doktor tavsiyesiyle ek gıdaya tadımlardan sonra 3 öğün olarak başladık 6 aylığız sadece mamayla beslenen ve zayıf bir bebek. O yüzden artık 3 öğün olarak başlattı. Fakat oğlum günde belki 7,8 kere kaka yapıyor böyle ishal gibi sulu suluda değil katı yapıyor. Ağırmı geldi acaba? Yoksa normal mi? Nedir bunun sebebi ne yapmam lazım? Hiç pişik olmayan bebeğim pişik oldu.