Bebeğim 4.5 aylık ne zaman hastaneye misafirliğe dışarı çıksam ağlıyo ama normal bir ağlama değil kıpkırmızı kesiliyo saatlerce inattan aglamaya devam ediyo memeyi bile gözü görmüyo.Herkesin çocuğu bebek arabasına yatiyo kuzu kuzu geziyo uyuyup kaliyo bizim ki bebek arabasında da durmuyo kollarda gezicek ve ne varsa çok ağlıyo
Merak ediyorum benim gibi çocuğu olan var mı yoksa bir tek benimki mi böyle gerçekten dışarı çıkamıyorum kafayi yicem 😔😮💨