Geçen bi kusmuştu doktora götürdük baktı etti bişey cıkmadı herseyine ardından sonraki gün tekrar kustu sonuç olarak 3 gün iğne verdi sonrasına da antibiyotik verdi dün gene az buçuk yedi ama bugün hiçbir şey sürmedi ağzına sadece beni emdi… Geçer diyin kızlar nolur ya dişleri de kabardı geliyor hepsi üst üste geldi ondan mı 😭😭😭