ecosummm Kızlar 1-2 aydır sürekli sol kasık ve bel ağrısı çekiyorum bilen var mı Salı günü kadın doğuma randevu aldım gidicem ama sürekli sızı şeklinde nedendir acaba kafayı yedirtiyor bana artık 28 yaşındayım
Arenilay- ecosummm idrar yolu enfeksiyonu olabilir bende sık oluyor sıcak su torbasıyla ağrı hemen geçiyor ama doktora görünün ilaçla hemen geçiyor🙏🏻
Bir_bebek_bir_anne ecosummm benim sol kasık ağrım ve şişlik vardı lenf bezi şişmesi dediler ama bariz şişlik oluyo fındık gibi ama bele vurmadı ağrı
Grupyildizi ecosummm yarin gecer sicak su torbasi varsa koy cok sicak olmasin her ay. Bu agriyi cektigim icin iyi bilirim
Brslh Merhaba, baya olmuş ama doktora gittiyseniz ne demişti acaba öğrenebilir miyim? Benimde 2 aydır sürekli sol kasıkta batma tarzı ağrım oluyor