Selamlar .. kızım 20 aylık olmak üzere. Emzirmeyi bıraktırmayı düşünüyordum ama tam karar vermemiştim . 3-4 ay önce gece beslenmesini kesmiştik . Son 1 aydırda iyice azaltmıştık . Max günde 4 kere emiyordu . Bugün sabah uyandık meme dedi . Kızım kahvaltıdan sonra dedim direnmedi . Kahvaltısını yaptı oyuna daldı gğndüz uykusuna yatana kadar hiç aklına gelmedi . Yatarken bir kere meme dedi annem memeler uyuyor dedim . Tamam dedi ve uyudu . Uyanınca tekrar meme dedi yine oyaladım ve dışarı çıktık . Saat şu an 19.00 oldu ve aklına gelmiyor . En son sabaha karşı 06.00 da emmişti . Bıraktırma planım vardı ancak anlık gelişince bende afalldım biraz . Sizce buraya kadar gelmişken devamını getirmeli miyim ? Bu zamana kadar hazırlamıştım hep knu büyüyorsun annem memelerde süt bitecek falan diye . Ama hazır mı bilemiyorum 🥹 sanırım bıraktırmak anneler için daha sancılı 🥹