SibellaS Merhaba anneler, Ogluma 6 gundur tadimlik yedirmeye basladim. Simdi 5 bucuk aylik oldu. Ama bugun cok zorlaniyor kakasini yapamiyor. Ne fayda edebilir ne yapabilirim?
Mrv135 SibellaS yediği her şeyin içine birkaç damla zeytinyağı koyun. Bir de bugün uygulamada şey yazıyor kuru kayısı vs suda bekletip biraz suyundan içirin kabızlık için. Bir deneyebilirsiniz.
SibellaS okuyor evet zeytinyagi ile hazirliyorum ozellikle sorun yasamiyalim diye ama bugun cok zorlandi yavrum
okuyor SibellaS bacaklarına bisiklet sürme hareketi yaptırın. Bacaklarını karnına doğru itin. Bunu yaptıktan sonra tuvalete çıkıyor benim kızım.
Taze_annecik SibellaS El gıdaya geçtiğimizde benim kızım da kabız olmuştu. Çok zorlanıyordu yaparken doktora götürdük. Armut yedirin demişti o gün yedirdik ve baya yapmıştı. Isterseniz deneyin.