Arkadaşlar yolun sonuna geldik galiba bebeğim 2 yaşına girecek 1 hafta sonra bugün bütün gün benden uzaktı hiç emmedi dünde öyle bu akşam gelince sabır taşı sürücem inşallah işe yarar bizim için meme uyku aracı sürekli memede uyuyor birde evde canı sıkıldıkça emiyor yeni doğmuş gibi inşallah derdime çare olur böyle olanlar tecrübelerini yazar mı çok korkuyorum hayırlısı olur inşallah 🙏 gece beslenmesi nasıl olacak bilmiyorum kendime sabır diliyorum