Merry25 Uzulsek de yapıcak bir şey olmuyor malesef bazen bazı bebekler ısrarla emmiyorlar ve süt gitmesin diye sık sık sağmak da çok mümkün değil. Ben artık şöyle dusunuyorum; gün içinde sürekli dengeli beslenemiyorum bazen sadece kahvaltı ile gecistiriyorun akşama kadar ağzıma bir şey girmiyor ve acaba sütüm bu durumda ne kadar kaliteli olabilir ki? O yüzden mama biraz daha iyi bu konuda çünkü içeriği oldukça zengin. Belki benim sütümden daha verimli bile oluyordur bebeğime. Belki yanlış ama doğru dürüst sütüm yok, bebeğim emmedikce azaliyor, e sık sık sagamiyorum da. Bu durumda mamadan başka seçeneğim yok. Siz de üzmeyin kendinizi mama ile büyüyüp gayet sağlıklı olan bebekler de var.