Denizinanne olma tatlım, sen keyfi yatmiyorsun ki… Bak benim hamileliğim inanılmaz zor geçti. 21haftalikti doğum başlamak üzereydi beni ameliyata alıp bir yatirdilar. Dogurunca kalktım ayağa anca… Serklajli bir gebeydim ve aylarca annemlerde kaldım. Su bile istemeyen ben, kalkıp yerimden su alamadım… Haftalık ignem için hemşire eve geldi vs… Benim bugün ağrım oldu mesela biraz… Azıcık mutfaga girdim, özlemişim aylardır uzağım 😊