Beyzanurkuzu_ Yenidoğan bebeğe kimyon çayı tavsiye eden kullanıp çok memnun olanlar bebeği rahatlayanlar var ama eleştiren yanlış bulanda çok deneyen varmı ne düşünüyorsunuz bebeğim 25 günlük çok 😖
nazlimom_ Beyzanurkuzu_ bebeğinize içirmeyin kendiniz için benim bebeğim gazlıyken ben kendim içiyordum benım bile boğazımdan geçmiodu acılığı doktor sen iç sütten bebeğe geçer demişti bol gaz masajı yapın bebeğinize
Tosbiktosbikk Beyzanurkuzu_ hem.kendiniz icin hemde soguyunca bir cay kasigi bebege verin ben hep verdim cok rahatlatiyodu tabi gaz masajida yapin
Selimikomom Beyzanurkuzu_ bebeğime vermedim ama kendim her akşam içiyorum bir faydasını göremedim ya acaba ona da mı versem diye düşünüyorum🥺🥺 masajlar yapıyorum gaz kemeri takıyorum çok ağlıyor kolik değil ama gaz sancısı girdi mi mahvoluyor bebeğim benim