MasaLiyam biz 4. Ayda olduk ikincisini de 6. Ayda olacağız. Dördüncü ayda hem sağlık ocağı aşımızı olduk hem menenjiti olduk çünkü aynı günde yapılması problem teşkil etmiyor 🌺 bu yüzden 6. Ayda hem sağlık ocağı aşılarımızı hem de menenjiti aynı gün yaptıracağız