Bebeğim düz yatırınca çok öğürüyor yana çevirince veya kafası bedeninden yukarıda olunca öğürmesi duruyor çevreme anlattığımda reflü olabilir dediler yarın kontrolüm var zaten hastaneye gideceğim ama buraya sormak istediğim bir kaç soru var
1- önerebileceğiniz reflü yatağı var mı?
2- geceleri bebeği nereye yatırmalıyım?
3- günde kaç kere reflü yatağında durması gerekir?
Lütfen cevaplarsanız çok sevinirim bebeğim uyuyamıyor hiçbir şekilde çok üzülüyorum direkt sipariş edeceğim🥺