Gurses112 Evet insan kıyamıyor çok masum uyuyorlar 🥰 bizde o dönemlerde çok zorlanmıştık habire 2 saatte bir emzirme durumu baya zorlamıştı bizi çünkü emzir gaz çıkart alt değiştir derken zaten o iki saat hemen geliyor uyuduğu uykudan hiç bir şey anlamıyorlar ama sarılık olmaması ve o riske girmemesi için bu sistemde ilerleme mecburiyetindeyiz şuan 1 ay 23 günlük olduk kendisi acıkınca uyanıyor artık iki saate bir olayı kalktı bizde 🥰