Sare_nuhaninannesi_05 kkbrylmazz Hiç bir fikrim yok ama sanırım benimkisi silikleşmeye başlamış gibi 1 ay 23 günlük oldu bebeğim 🥰
nazlimom_ kkbrylmazz benım hiç çatlağım fln yoktu son ayda da kahverengi çizgi belirginleşmişti doğum sonrasıda kabuklandığını farkettim duşta liflenince geçti😂
deleted20517 kkbrylmazz benimki baya bı geç iyilesmisti sanırım 4 yada 5 aylıkken geçmişti benim göbek cizgim belki kişiden kişiye değişiyordur
Neva_annesi1 Sare_nuhaninannesi_05 8 aylığız halen tam geçmiş değil çok şükür çatlağım yok ama zaten benim göbek hamilelik döneminde de kararmıştı baya birde o çizgi baya belirgindi
Sare_nuhaninannesi_05 Neva_annesi1 evet baya belirgindi benimkide şuan gitti mi gitmedi mi anlamış değilim hala🤷🏻♀️
Neva_annesi1 Sare_nuhaninannesi_05 Bir hanımefendi yazmış lifleyince geçti diye ben halen çok fazla oraya baskı yapamıyorum ama geçermiş öyle duydum endişelenmeyin 🙏🏻☺️