Kızlar merhaba 3 aylık bebeğim kabız oldu. Bir insan gibi çok sert parça parça yapmaya çalışıyor. Normalde anne sütü ile beslenir ama bir gün boyunca ben dışarıda olduğum için mama yemek zorunda kaldı. Şimdi gliserinli fitil koydum koyar koymaz fitil dışarı çıktı ve çok az yine katı kaka geldi ve tamamen boşaltamadı içini acaba 4 5 saat sonra tekrar koysam sorun olur mu