Minnikkizz Kızlar ya fırında yoğurt mayalarım hep. Bu sefer bebeğimin yoğurtları taş gibi bizim yoğurt da baya sıvı oldu. O sıvıligi gideremem demi ya öyle sulu ki pufff
Mrvsmt2502 Minnikkizz fırını 75 derece ayarlayıp 1 saat bekleyin sonra kapatın soğuyana kadar içinde kalsın soğuyunca 1 gece dolapta bekletin ben bu şekilde kurtarmıştım 👍 Ama biraz katı biraz sıvı se üzerine peçete kapatıp sık sık değiştirin buda işe yarıyor
yagmurkokusu_ Minnikkizz benimki de cıvık olmuş ama ayran yaptım 2 kavanozda bebeğime ayırdım sürekli yediriyorum ilk ek gıdası severekte yiyor güle oynaya 😂😂
muratnannsi Minnikkizz su kaynatp suya koyun kavanizlarnizu sarin bekletin tas gbi oluyo.3 4 kere by sekilde kurtarmıştm:)
Mrvsmt2502 Minnikkizz hiç tutmadıysa süt gibiyse tekrar at canım yok ekşimiyor. Benim 2. De tuttu geçen . Bu seferde tutmazsa sonu peynir 🥲
Minnikkizz yagmurkokusu_ kız 4 kg ne kadar yedireyim bebeğe 😀😀 onun ki ayrı çok güzel tutmuş bizimki su gibi 😀😀
Mrvsmt2502 Minnikkizz normalde fırını 1 2 dk 75 derece (benim fırınımın en düşük derecesi) açıp hemen kapatıyorum canım süt ılıyınca mayalıyorum
Minnikkizz Mrvsmt2502 tamam canıma sağol valla ben ekşir diye koymadim ama iyiki dedin mayalandı içinde hala sagolll
Mrvsmt2502 Minnikkizz bu mayayı aktif hale getirmek içinmiş canım işe yaramasına sevindim 4 kg az değil