Şubat 16 da en son adet olmuştum . Bugün 26 mart 10 gün gecikti prezervatifle korunuyoruz . Karnıma ağrı girip girip çıkıyor göğüslerim çok şişti korkuyorum ama çevrede herkesten duydum mevsimsel geçiş şubatın 28 çekmesi falan diyolar yarın test yapıcam allahım inş hamile değilimdir böyle olan varmı kızlar soğan suyu kekik suyu adaçayı içmekten içim çıktı artık ya korkuyorum 😒