Oğlumda gelişim geriliği var fizik görüyoruz 10. Aydan beri oturuyor ama hep eller önde eğik bir şekilde fizyoterapist TV aç yeterki kasları güçlensin dedi bir ay TV açıp oturttum ama yok eller hep önde ve eğik izliyor 2 gündür değişik değişik oyuncaklar aldım bir de ne göreyim oyuncaklarla direk ellerini kaldırıyor iki eliyle dik durup oynuyor böyle bir saat eğilmeden çok guzel oynuyo oyuncak düşünce eğilip alıyor ama oyincagi elinden alalım oturtalim direk yine eğiliyor ben anlayamıyorum oturuyorabiliyor mu oturamiyormu fizyoterapist otiramasa ik eliyle oyuncağı kavrayıp dik durup oynayamaz diyor peki neden oyuncak falan olmayinca oturmuyo bu çocuk hep egiliyor oturmakmi istemiyor anlayamiyorum artık çok canim sıkılmaya başladı aynı sorunu yaşayan varmı aranızda lütfen yardımcı olun🙏😓