Metemelike ben kızımda konuşmada gecikme olduğu icin kreşe verecektim çocuk psikiyatri ile görüştüm 2 yaşında bu arada, doktor 3 yaşa kadar önermiyoruz dedi. Ankara’da alanında uzman bi profa gittim şu an kim bakıyor dedi annem dedim böyle en az önümüzdeki eylüle kadar devam edebilir 2,5 yaş oluyor en az, sonra düşünebilirsiniz dedi. Zorunluluklarımız başka tabi herkes icin aynı olmuyor :)