Gltnesi Domino güveç pilav fırında tavuk patates yanına kuru cacık mercimek veya ayran çorbası yap karnıyarık kürdan kebabida olabilir farklı şeyler yapsan daha güzel olur bence
Domino Gltnesi evet cnm bende öyle düşündüm yaa bi bakalim sabah olsun yapmaya başlayınca gelir devamı ya kafam çok karıştı 😁
TheBaby Domino Kız 2 ana yemek gibi yapmana gerek yok. Benim dediklerimdwn birini yap hem pratikte. Çorba. Ana menü. Ortayada salata vs. Bitti gitti
Domino TheBaby cnm ezogelin çorbası Islim kebabı Pilâv Tavuklu sulu patates ve salata yaptım ☺ islim kebabı ilk kez yaptım efsaneydi😋 teşekkürler
Gltnesi Domino hayırlısı insallh simdiden Allah kabul etsin benimmmisafirim olunca sabahtan başlıyom.hazirliklara çok evhamliyim.hersey güzel olmalı eksiksiz olmalı diye
Domino Gltnesi ben 10 aylık bebe okula giden 1 çocuk ve 5 yaş sendromuna girmiş 1 çocuk toplam 3 çocukla yapmaya çalışıyorum 🤣 geceden örtülerimi halılarımı yikadim şimdi evi temizliyorum bakalim. Menü de değişecek sanırım aksam yazarım 😅😅
Bety Domino kız o kadar yazdılar yine iki tane ana menü yapmışsın neyse afiyet olsun ellerine sağlık ❤️ bende misafire İslim kebabı düşünüyorum yanına ne yapsam bilemedim Çorba İslim kebabı Pilav Közlenmiş kırmızı biber Az gibi geliyor
Domino Bety ne yapayım cnm aklima baska birsey gelmedi 😃 olsun güzeldi yedik içtik doyduk şükür zaten yabancı değiller hep akrabayiz eti de çok seviyorlar öyle olsun dedim 🤣 salata da yap tamam 😁
TheBaby Bety Ortaya içli köfte yada biberli ekmek yapabilirsin canım. Benim menümü yazayım senle aynıyım hemen hhemen Mercimek çorba İslim kebabı Pilav Salata Havuç tarator Biberli ekmek yada içli köfte var hangisini çıkarmak istersem
Bety TheBaby hafif kalmaz değil mi ya ramazan ve herkes patlıcan seviyor mu bilmiyorum benimde aynı şekilde canım
Deletedmom_62 TheBaby bu bence Tam bir menü olmuş ne eksik ne fazla 😋 bana da birsey bulun başlangıç mercimek çorbası ortaya zeytinyağlı yaprak sarması ve kara lahana dolması karışık . Bir de sucuklu kıymalı VS. Pide yapicam veya yaptiricak bizim yabancı değil annemler gelicek geçen sene de bu menüyü yaptim sevildi ama yanına pirinç pilavi ve fırında tavuklu patates yapmıştım hep kaldı pide dolma çorba salata yeterince doyurucu oluyor ama başka ne yapabilirim ? Bir de meze mi yapsam yoğurtlu ya eşim ne patlıcan ne havuç ne kırmızı biber yiyo bu yüzden meze bulamıyorum 🤨 tatlı olarak da muhallebili etmek tatlısı düşünüyorm
Tazeanneveminigi Bety islim kebabın ben de hep yapardım. Çoğu kişi malesef yemiyor ramazanda riske girmeyin isterseniz bir de mevsimi olmadığı için çok çekirdekli olabilir
TheBaby Bety Canın islim kebabına patlıcan olarak bakmıyorum ben. İçinde koccaman köfteler var. Dışını yemeyen içini yer ve doyar. Ben tepside sıra sıra dizerek yapmıyorum. Patlıcanları 4′e bölüyorum. Kızartıyorum incecik oluyor. İçine kızarttığım köftelere koyuyorum. Köfteyi içibe ekleyip kürdan batırıyprum. Kürdanın ucuna çeri domates ve biber ekliyorum. Bence sunum olarakta çok şık ve yemwk olarakta çok dorucu.
Bety Tazeanneveminigi haklısınız tavuk yapmak istemedim ete malum 2 kilo almam lazım en az bilemedim ya ne önerirsiniz
Tazeanneveminigi Bety tavuklu patatesli fırın yemeği de olabilir ya da bezelye patates biber köfte vs bunları birleştirip fırına da sürebilirsiniz. Hem çok ete de gerek duyulmuyor sebzeli olunca bir de tepsi kebabı da hoş duruyor. 🥰 Ben bugün kendimize et soteyi firinda yaptım. Onun içinde de patates soğan biber ile çoğalttım o da hoşlarına gidebilir
TheBaby Deletedmom_62 Canım senin piden ana menü olmuş zaten. Menün çok iyi. Bana söylediğin gibi ne eksik ne fazla. Çorba. Ana menü pide. Ortaya yaprak sarması. Salata olarak kuskuslu tavuklu yoğurtlu salata yapabilirsin. Tarifi var interenettw ve çok leziz