tospikannesiiii Hanımlar ilk adım ayakkabısı alıcaz bana tabanı yumuşak Bi ayakkabı önerisinde bulunur musunuz bugün viccoya baktık sanki Bi tık sert gibi geldi ama daha yumuşak hangi markada var bildiğiniz kullandığınız
KayraVeAnnesi_06 tospikannesiiii Kitikateden yiğenim için almıştık çok güzeldi , şimdi de bebeğim için ordan alacağım , düşünebilirsiniz
twofruits tospikannesiiii flo dan polarisin aldım ben çok güzel hem ayağını çok güzel kavrıyor hemde sert değil 5 nokta destekli yine oğlumda çok severek giydi ilk seferinde bile yadırgamadı