Kızlar 10+4 gün diye gittim 11 hafta dedi neden böyle fazla dedim ölçümler öyle gösteriyor dedi niye böyle hani 30 haftadan sonra 1 2 hafta önden gideni duydum ama daha küçükken böyle olması merak ettim sizlerin başına geldi mi bu arada cinsiyetimiz daha belli değil 😌