Güzel anneler biraz umutlandım heveslendim 3 aydan fazladır emmiyor çocuğum. Bir süre sağdım sütüm gelmemeye damla damla gelmeye başlayınca pes ettim. Bu ara dişi kaşınıyor 5 buçuk aylık. Bugün iki kere 1 dk emdi ısırdı damağıyla bıraktı. Nasıl yol izleyeyim yaşayan anneler bana yardım edin 🥰mamayla gelişmiyor. Az da olsa emsin istiyorum en azından gece emsin