Elifkyaa işyerine raporunu berdiysen onlar muhasebeye iletiyo zaten e devletten sakip edebilirsin işgöremezlik ödeme bilgisi diye pttden alıyorsun yada banka hesabın kayıtlıysa ona yatıyo ilk etapta 10 bin küsür 11 bin gibi ikincidede aynı toplamda 22-23 bin kadar bi para alırsın bende yeni doğum yaptım ilkini aldım ikincisi için iznin dolması gerekiyor