Kizlar merhaba bebeğim rahatsızdı öksürük vardı hastanede yatık şimdi evde tedavi devam buharla ama bu süre içinde mama çok yemedi az yiyo haliyle kiloda kaybetti 😢
Aptamil kullanıyorduk Dr prosyneo al dedi malesef içmedi acılık var biraz hipp combiotic aldık hastaneden sora onuda iciremiyorum 30 ml anca iciyo toparlanmasını istiyorum golden goat mama nasıl severmi içermi acaba kilo alımı kullananlar varmı