S_seylek60 direk doktorumuzun anlattığını anlatayım. Önce yoğurtla başlıyoruz anne sütüne en yakın gıda olduğu için. 3 gün artırarak. Sonra sebzeler havuç,patates,kabak,balkabağı. Yine 3 gün kuralıyla. Alerji yapmayanları cebe atıyoruz. En sonunda bunların tamamından çorba yapıyoruz. Sonra da meyveler geliyor mevsim meyveleri. 5 ay kontrolünde 10 gün sonra başla dedi. Çatalla eziyoruz asla blendır yok,çok az anne sütü,haşlama suyu veya zeytinyağıyla açıyoruz. Bizim program böyle🤗