nazlimom_ Febreze kullanıorum ama oda kalıcı degil yumuşatıcı ve su karışımı duymuştum ama üşeniorum onada kalıcı direk eve sıkabilceğim varsa önerinizi alırım😅
Asyaveannesi04 nazlimom_ ebebeğin baby me çubuklu kokusunu kullanıyorum ofiste de evde de herkes soruyor
vildanamine Ben yumoş kullanıyorum biraz daha kalıcı eşyaların üzerinde kalıyor yastıklarda falan mesela ama o da bir zaman sonra gidiyor aynı içinde hatta hiç bir koku kalıcı değil bana göre 😄
nazlimom_ Dolores trendyol yorumlarına baktım ama kalıcı degil yazmıs cogu baska bakacağım teşekkür ederim 😇
nazlimom_ KadininHasiyim temizlik sonrası oda kokusu sıkınca daha güzel temizlenmiş hissediyorum bende 😅
Dolores KadininHasiyim 12 dk önce katılıp kadınlık mı taslamaya başladın, bildirdim seni atacaklar forumdan
Dolores tansuozp ben mağazada kokladım sonra etiketine bakınca yavaşça bırakıp çıktım 😀 ama öyle diyorsanız bir şans vereyim ben de
anataraf1leoparbenim Asyaveannesi04 ben 5 yıl kullandım evime giren çıkmak istemiyordu komşular 5 dk kapıdan sırf e bebek kokusu duymak için içeriye giriyorlardı onun sıpreyini aldım mad parfümden koltuk perde vs ye de sıkıyordum temizlik sonrası dışarıya çıkıp eve tekrar gelince evime bir kez daha aşık oluyorum 😏