Cancu1616 Bebeğim dürekli ıhh ıhh fiye bağrıyor ıkınıyor ama kabız değil bi uzmsn bi profesöre götürdük hiçbirşeyi yok dendi ama sizlrrinde bebekleri böyle mi 2 ay 8 günlük bebeğim 32 haftalık doğdu
Yeni-anne22 Cancu1616 gazdan canım o erkende doğmuş zaten bağırsakları gelişmediği için oluyo maalesef gaz çıkarmak için yapıyo masaj yap karnına bacaklarını bisiklet hareketi yap damla ver gaz yapsın yapamadığı için ağlıyo
Honeymoon Cancu1616 bizim de bu şekildeydi. Kolik bir bebek değildi ağlamiyordu ama sürekli bir ikinma halı vardı uykusunda bile. Sonrasında ogrendik ki süt ürünlerine alerjisi varmış ben tükettikce o rahatsız oluyormuş