Helensmomy Günlerdir hastaneye gidip gelmek dışında dışarı çıkmadık. Dün 40ı çıktı, sizce kanguru ile avm de gezsek bebeğime zararı olur mu?
pasaklisinkukuli Helensmomy yeni doğan aparatı var mı yoksa koymayın bence sling daha uygun o kadar küçükken
parasiempre Helensmomy bebegim 4 gunlukken cikmaya baslamistik simdi 7 aylik ve disariyi seviyor🙏🏼 siz bebeginizi koruduktan kimseye yaklastirmadiktan ve cok kalabaliga girmediginiz surece birsey olmaz . Sizinde havaniz degissin gezin 💝🥳
parasiempre Helensmomy bu arada puset araba varsa daha bile rahat edersiniz yok isede uygun kanguru ile gezebilirsiniz🌸
Meerve Helensmomy bebeğim on gunluktu geziyorduk😊bence üstünü ortam ısısına göre giydirdikten sonra problem yok.cocuklar daha dışa dönük oluyor hem çevredeki sesleri duyarak.bence cikmalisin
Edaocsoy Ben gezdim ve malesef bronşit oldu çocuğum şuan hastaaneden yazıyorum size 3 gün oldu lütfen ben ettim siz etmeyin çok salgın var ve inanılmaz pismanim
Sedanurpolatkan Helensmomy daha çok küçük olduğu için kanguruda oda sende rahat edemezsin bebek arabası daha iyi olur 2 aylık kızımla rahat edemedim kanguruda küçük oldukları için çok hassaslar kayıyorlar tutamıyorlar kendilerini pek hep diken üstünde oluyorsun öyle avmyide gezebilirsin tabi bende 15 günlükken gitmiştim ilk 🫣🫣
Arzu_Doruk Helensmomy valla ben 40 ı çıkana kadar hiç bi yere gitmedim ama 40 sonra gittim gelen avm de emziriyrodjm emzirme odasında bebek vardı 20 günlük dedi yani size kalmış bir şey sıkıldıysanız gidin bence
Anr5155 Helensmomy gezmeye gitmenizin bir sakıncası olmaz ama şu mevsimde kalabalıktan korusanız iyi olur salgın hastalık çok fazla. Ben kızımla ilk kez avm ye gittiğimde 27 günlüktü.
aura_meselesi_bu_sekerim Helensmomy ben 3 aylık bebemle bile gezmıyorm hele kı grıp mevsımı asla kapalı alana götürmem 🖐️
Erolunannesi Helensmomy valla biz bebek arabasında götürmüştük hatta AVM ye 40 uçurmaya gittik😄😄 kanguruda pek rahat olacağını sanmıyorum gene de sen bilirsin