Asatk-28 benim kızım da haftaya 13 aylık oluyor, 8800 gr. İşin garibi yiyor da maşallah ama kilo pek almıyor. Aşırı hareketli, bi sn yerinde durmuyor heralde ondan diyorum artık. Doktor da artık kabullendi, minyon bir bebek yani belli dedi 😆 ben de minyonum, daha fazlasını beklemiyorum o yüzden kızımdan.