Daha öncede kaka problemimiz olduğunu yazmıştım. Şimdi ise normal tuvalete çıksa bile çocuk gaz sancısı çekip gece uyumuyor ağlamaktan çığrınmaktan. Gündüz de nasıl idare edeceğimi şaşırdım resmen. 3 ay 17 günlük oldu 3. Aya giridk gireli böyleyiz. Artık gece olcak da uyumixak sürekli ağlayacak diye geriliyroum akşam olsun istemiyorum resmen. Neden olduğunu da anlamadık yani. Gündüz uyuduğunda sadece kucakta uyuyor ben uykusuzluktan yığılmak üzereyim