Kızlar oglum öksürüyodu burnu tıkalıydı bütün gece uyumadı sabah acile gittik ventolin verdiler sprey formunu normalde nebülle verirdik. Eve geldik verdik ventolünü ardına hemen kustu. Biz ağlamaktandır sandık sonra 1 saat kadar uyudu. Uyandıgından beri nefes nefes çırpınıyo resmen yavrum nefes alamıyor. Devamlı inliyo ağlıyo ne yaptıysak susmadı. Şimdi tekrar acile geldik sıra bekliyoruz o ağlıyo ben ağlıyorum ne olmuş olabilir. 2 yaşında