Bir kaç gündür iyice kötü hissediyorum kendimi nasıl davranacağımı şaşırdım hiç bu kadar derinden anneliğimi sorgulananıştım acaba yapamıyor muyum benden olmadı mı emib değilim. Oğlum her konuda çok inatçı günlük rutinlerde bile inatlaşıyor gece yatıyoruz yanına yarıyorum kitap okuyorum en az 1 saat uykuya dalması sürüyor kucağıma gelmek istiyor alıyorum hemen yatmak istiyor oyun yaptı bunu bende ertesi gün artık yatarken kucağıma gelmene gerek yok bende yoruluyorum hem yanyana uyuyoruz zaten falan diye konuşma yaptık ama o günden beri her gece uyanıyor anne kucak diyor kucağından inmiycem diyor ve 2 saate yakın böyle uğraşıyoruz. Derdimi nasıl anlatacığımı bilmiyorum ben hep konuştum küçüklüğünden beri ama olmayan bir şeyler var çarelerimde tükendi bu sadece uyku ile olan sorunumuz yemek için olanı var diş fırçalama bez değiştirme… bir sürü.