kasabitimom Newvit kan damlası kullanan anneler var mı? İçeriği en temiz kan damlası imiş memnun musunuz?
Asyamc kasabitimom kesinlikle memnunum kızım öğürüyordu başka damlaya geçtik ama içeriğini öğrendikten sonra newvit e tekrar başladık
kasabitimom Asyamc birde kaç aylıkken başladınız biz 5 aylik olacağız da içinde organik keçi boynuzu pekmezi var yazior Bi sakıncası olmaz dimi
Asyamc kasabitimom kızım her ikisinde de öğürdü sidefer içerik olarak sentetik portakal aroma var mı yok mu açıklanmıyor bilinmiyor yani newvit o açıdan daha güvenilir en azından pekmezli ve kokusu bile geliyor bende tekrar newvit e geçtim bu yüzden 4 aylıkken başladık bazı doktorlar 6. Ayında öneriyor biz bu yüzden doktorumuzu değiştirdik
strega13 İçeriği tamamen temiz diye ben de onu aldım ama dişlerini boyası tadı da iğrenç kokusu saatlerce geçmiyor çocuğun ağzından dişini fırçalamama rağmen ve 8bucuk aylığız kaç damla vereceğimi de bilemiyorum