Acemimom1 ben de kızımı sallayarak uyutuyordum, çok hızlı değildi ama yine de içim gidiyordu sallanmasına. Artık yavaş sallanmak yetmemeye başlamıştı hızımızı artırmaya başlamamıştık. Bir dur demeliyiz diye düşünüp kendi çapımızda eğitim verdik. Önce rutin belirledik. Bir hafta boyunca rutinini yapıp ayakta sallamaya devam ettik. Bir haftanın sonunda rutinden sonra yatağına koymaya başladık. İlk gün 50 dk direndi uyumadı mecbur ayağımıza aldık ama hiç sallanmadan uyudu. İkinci gece tekrar rutinini yapıp yatağına koyduk 20 dk sürdü uykuya geçmesi. Çok şükür bir hafta oldu hala yatağında sallanmadan uyuyor. Uykuları çok düzenli güzel uyuyor diyemem, geceleri sık uyanıyor gündüz uykuları 30-40dk ama en azından artık sallanmadığı için içimiz rahat. 🌸