bebeğim 50 günlük ne zaman dışarı çıkmak istesek zehir oluyor. İçi çıkıyor ağlamaktan resmen . Kucağa alıyoruz susuyor sonra yine başlıyor :( Eve tıkılıp kaldık çok üzülüyorum sinirlerim bozuldu artık eşimde çok geriliyor öyle olunca . Bi pazarımız var oda hep boş geçiyor önerisi olan varmı ? Neden böyle oluyor çıldırmak üzereyim..